BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Quina és la seva preferència a l'hora de viatjar

martes, 13 de abril de 2010

Mitjà de comunicació ...


Un mitjà de comunicació de massa és un terme usat per anomenar el sector dels mitjans de comunicació específicament concebuts i dissenyats per arribar a una gran audiència.

Tot i que en principi un mitjà de comunicació és qualsevol instrument usat per a transmetre i rebre dades, actualment el terme s'usa per a designar uns ens capaços de fer arribar a un gran públic la informcaio,l informcio,l entreteniment o la propaganda. Amb l'establiment d'una xarxa de ràdio a partir de la decada de 1920 i la generalització de periòdics amb gran tirada es va originar el terme de Mass media, concepte de la decada de 1920 .

El desenvolupament econòmic i tecnològic dels darrers cent anys va portar a poder oferir a un gran públic i a preus progressivament més baixos tota una sèria de productes adreçats a la comunicació. La incidència en la societat d'aquesta nova forma comunicativa ha estat molt diversa, en part ha fet disminuir la comunicació interpersonal directa i també ha facilitat la formació d'una opinio publicca. Els mitjans de comunicació de massa es fan servir a bastament en la publicitat i també la propaganda política directa o indirecta.












La història dels mitjans de comunicació està molt lligada al desenvolupament de la tecnologia que els fa possibles. Per la seva gran influència en l'opinió i els hàbits de la gent, són l'objectiu de govern i empreses. Han ajudat decisivament a la globalitzacio. Són objecte d'estudi de disciplines molt diverses, des de la sociologia fins a l'economia , passant per l'art.



0 comentarios: