BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Quina és la seva preferència a l'hora de viatjar

miércoles, 26 de mayo de 2010

Com has viscut aquest curs de 2n de PQPI...

2. Fes un escrit on expliquis tot el que t'ha passat i com has viscut aquest curs de 2n de PQPI. Activitats, vivències, maneres de fer feina, relació amb els companys, amb les professores, notes, matèries apreses. Tot el que vulguis contar, des de principi de curs fins al moment, i el que ha represetat per a tu, acadèmicament i personalment

Considerant que tots els alumnes estem vivint un procés de continus i profunds canvis creo que hem arribat a assolir una bona convivència rica, en sentiments. Aquesta convivència també l'hem compartit amb els professors que ens guian en nustros projectes i imparteixen coneixements, intercanviant conceptes, idees i anecdotas. Aquest any de curs 2 de PQPI ha llançat llum sobre les meves perpectivas de vida, s'han accentuat les meves preferències i les meves capacitats. Asi també com les meves limitacions (matematicas) uiiiiiiiiiiiiii =( He après a diferenciar els conceptes no solament de coses de l'estudi sinó tambien de coses de la vida. El segon de PQPI és un esglaó molt important en l'escala de la meva formació. Que ens oferirà la destinació? no ho podem saber però si podem esforçar-nos en millorar-lo.
Maig me he sentit tant bé com aquest any i el anterior.

0 comentarios: