BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Quina és la seva preferència a l'hora de viatjar

jueves, 20 de mayo de 2010

Experiència viscuda , "Pas de mals rotllos"...




L'experiència viscuda en "pas de dolents rotllos" ha estat molt productiva ja que m'ha aportat nous coneixements i resolt petits dubtes, sobre els temes siguienes: alimentació, violència, sexualitat i alcohol.

Per a realitzar el taller teniamos que ser dos companys, Monika i jo eramos el grup d'alimentació, com els nostres companys ens encargabamos de 4 classes 2 d'això , teniamos uns corresponents horaris, i els complim en una setmana.

AL principi la meva companya i jo ens duem una decepció enorme, la primera experiència no va anar del tot productiva ja que no va anar com esperabamos no estabamos adequadament preparades.Però ens va servir de referència per a la segona, la tercera i la quarta pràctica.

Ja hem finalitzat el taller i em quedo amb gran nostàlgia de aver acabat, va anar una experiéncia buenisima.!!!

0 comentarios: